Edinilen bilgilere göre, Adıyaman Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerince kent merkezinde dilencilere yönelik çalışma başlatıldı. Yapılan çalışmalar çerçevesinde yakalanan toplam 3 kişi yakalanarak Zabıta Müdürlüğüne getirildi. Şahıslar burada kendilerine uygulanan idari para cezası sonrası serbest bırakıldı.
Dilenci Operasyonunda 3 Şahsa İşlem Yapıldı
Adıyaman'da dilencilere yönelik yapılan operasyonda yakalanan 3 şahıs hakkında işlem yapıldı.
İlk yorum yazan siz olun
ADIYAMAN Haberleri
Sincik’te 200 Keklik Doğaya Salındı
Adıyaman’da Altyapısı Tamamlanan Yollar Asfaltla Buluşuyor
Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı
Kazaya Davetiye Çıkaran Çukur Kapatıldı