Bulduğu Çeyrek Altını Polise Teslim Etti

Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi önünde yürüyen Abdurrahman Korkmaz isimli genç, yerde bir çeyrek altın buldu.

Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi önünde yürüyen Abdurrahman Korkmaz isimli genç, yerde bir çeyrek altın buldu. Altını sahibine ulaştırmak isteyen Korkmaz, vakit kaybetmeden hastanede görevli polis ekiplerine giderek durumu bildirdi.

Polis ekiplerine teslim ettiği çeyrek altının sahibinin bulunmasını talep eden Korkmaz, altının gerekli işlemler yapıldıktan sonra gerçek sahibine verilmesini istedi.

Duyarlı davranışıyla takdir toplayan Korkmaz, vatandaşların benzer durumlarda yetkililere başvurmalarının önemine dikkat çekti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Ayağını Hububat Elevatörüne Kaptıran Kişi Yaralandı
Yangında 5 Kişi Dumandan Etkilendi
Başkan Fırat, İki Aracı Şahsi Bütçesi İle Alarak Belediyeye Hibe Etti
Dünya Şampiyonu Berfin Polat Coşkuyla Karşılandı
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne Taziye Evi