Bozgedik Köyü Camii İbadete Açıldı

Adıyaman'ın Çelikhan ilçesinin Bozgedik Köyünde yapımı tamamlanan cami ibadete açıldı.

Bozgedik Köyü Camii açılışına Çelikhan Kaymakamı Abdullah Arslantürk, Çelikhan Belediye Başkanı Mustafa Bulut, İl Genel Meclis Üyesi Mehmet Kan, kurum amirleri ve STK temsilcileriyle köy halkı katıldı. Yapılan dualarla açılışı yapılan cami ibadete açıldı. Camide ilk namaz ise ilçe protokolü ve köylüler tarafından kılındı.

Çelikhan Kaymakamı Abdullah Arslantürk ve beraberindeki heyet daha sonra köy halkının sorun ve sıkıntılarını dinleyerek taleplerini de tek tek not aldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ÇELİKHAN Haberleri

Hükümlü Şahıs, Hastanede Kafasında Bardak Kırarak Kendini Yaraladı
Adıyaman- Çelikhan Karayolunda Heyelan
Adıyaman’da 3.5 Büyüklüğünde Deprem
Kaymakam Pelvan Deprem Konutlarında İncelemelerde Bulundu
Çelikhan’da Hasarlı Binaların Yıkımı Sürüyor