Besni'de 1 Köy Karantinaya Alındı

Adıyaman'ın Besni ilçesine bağlı Çamlıca köyü korona virüs vakasının artmasından dolayı karantina altına alındı.

Korona virüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında Besni ilçe Hıfzıssıhha Kurulu, 582 kişinin yaşadığı Çamlıca köyünde ki vaka sayılarındaki artışın önüne geçmek için 10 gün süre ile karantinaya alınmasına karar verdi.
Besni Kaymakamlığından yapılan yazılı açıklamada, “İlçemize bağlı çamlıca köyümüzde artan vaka sayıları sonrasında, sosyal izolasyonun sağlanması ve salgının kontrol altına alınması amacıyla köyümüz karantinaya alınmış, giriş ve çıkışlar 12.03.2021 tarihi saat 18:00 itibariyle 10 gün süre ile yasaklanmıştır" denildi.
Jandarma köy giriş ve çıkışlarını dubalar ile kapatarak köye giriş ve çıkışlara müsaade etmiyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

BESNİ Haberleri

Kamyonet İle Motosiklet Çarpıştı: 1’i Ağır 2 Yaralı
Seyir Halindeki Otomobil Alevlere Teslim Oldu
Göksu Çayı’nda Kaybolan Genç İkinci Gününde De Aranıyor
Besni’de 50 Dönümlük Alan Yandı
Kaymakam Aslan, Deprem Konutlarında İncelemelerde Bulundu