Besni Gsk Kadın Voleybol Takımı Play-off ‘a Galibiyetle Başladı

2. Lig 15. grubu lider olarak tamamlayan Adıyaman'ın Besni Gençlik Spor Kulübü Kadın Voleybol Takımı Play-Off müsabakalarına galibiyetle başladı.

2. Lig 15. grubu lider olarak tamamlayan Adıyaman'ın Besni Gençlik Spor Kulübü Kadın Voleybol Takımı Play-Off müsabakalarına galibiyetle başladı.

TVF 2.Lig 15.Grubu lider olarak tamamlayan Besni Gençlik Spor Kulübü Kadın Voleybol Takımı Play-Off Çeyrek Final müsabakalarına başladı.

Takımın elde ettiği başarılarla ilgili açıklamalarda bulunan Besni Gençlik ve Spor İlçe Müdür Metehan Adıgüzel, "Eskişehir Şehit Anıl Gül Spor Salonunda oynanan Play-Off müsabakalarında ilk maçını bugün Aydın temsilcisi Didimspor'a karşı oynayan temsilcimiz rakibini 3-2 mağlup etti.

Temsilcimiz yarın saat 16.30'da ligin güçlü ekiplerinden Bozhöyük Beledispor ile karşılaşacak. Teknik heyet ve sporcularımızı tebrik eder, yarın ki müsabakada başarılar dileriz" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Sincik’te 200 Keklik Doğaya Salındı
Adıyaman’da Altyapısı Tamamlanan Yollar Asfaltla Buluşuyor
Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı
Kazaya Davetiye Çıkaran Çukur Kapatıldı