Belediye Ekipleri Konteyner Kentlerde İlaçlama Yapıyor

Adıyaman'ın Gölbaşı Belediyesi ekipleri konteyner kentlerde ilaçlama yapıyor.

Adıyaman'ın Gölbaşı Belediyesi ekipleri konteyner kentlerde ilaçlama yapıyor.

Gölbaşı Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğüne bağlı ilaçlama ekipleri konteyner kentlerde yaşayan depremzede vatandaşların sağlığını korumak adına ilaçlama ve dezenfeksiyon çalışmalarını yürütüyor. Havaların ısınması ile beraber haşere ile mücadele eden ekipler, yaşanabilecek salgın hastalıklara karşı önlem almak için konteyner kentleri, periyodik aralıklarla ilaçlayarak, dezenfeksiyon işlemlerini gerçekleştiriyor. Ayrıca konteyner kentlerde bulunan çocuk oyun parkları, konteynerlerin çevreleri ve toplu kullanım alanları da dezenfekte ediliyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi
Hastane Yanında Görülen Yılan Paniğe Neden Oldu