Başkan Kılınç’tan, Muhtarlar Onuruna Yemek

Adıyaman Belediye Başkanı Süleyman Kılınç, Muhtarlar Günü dolayısıyla Adıyaman'daki muhtarlar onuruna yemek verdi.

Adıyaman Belediye Başkanı Süleyman Kılınç, Muhtarlar Günü dolayısıyla Adıyaman'daki muhtarlar onuruna yemek verdi.

Adıyaman'daki muhtarlar, 19 Ekim Muhtarlar Günü dolayısıyla Belediye Başkanı Dr. Süleyman Kılınç'ın ev sahipliğinde Keleş Konağı'nda gerçekleşen yemekte buluştu.

Programa katılan mahalle ve merkeze bağlı köy muhtarlarıyla tek tek tokalaşan Başkan Kılınç, muhtarların oldukça önemli çalışmalarda sürekli yer aldığını dile getirdi.

Başkan Kılınç, "19 Ekim Muhtarlar Günü sebebiyle, değerli muhtarlarımızın onuruna verilen yemek davetinde bir araya geldik. Devletimize ve milletimize hizmet eden tüm muhtarlarımızın gününü yürekten kutluyorum" diye konuştu.

Programa katılan muhtarlar ise nazik davetlerinden ötürü Başkan Kılınç'a ve ekibine teşekkür etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Motosikletin Devrildiği Kazada Sürücü Yaralandı
Binada Korkutan Yangın: 2 Kişi Dumandan Etkilendi
Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği