Başkan Kılınç’tan Askim Personeline Ziyaret

Adıyaman Belediye Başkanı Süleyman Kılınç, Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğünde görev yapan ekip arkadaşlarını ziyaret ederek yapılan çalışmalar...

Adıyaman Belediye Başkanı Süleyman Kılınç, Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğünde görev yapan ekip arkadaşlarını ziyaret ederek yapılan çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Son olarak Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü (ASKİM) personelleriyle bir araya gelerek yapılan çalışmalar hakkında bilgi alan Başkan Kılınç, Adıyaman'ı eski güzel günlerine kavuşturmak için gayretle çalışmaya devam ettiklerini belirtti.

ASKİM Müdürü Şevket Baybatmaz'ın da hazır bulunduğu ziyaretteki konuşmasının devamında özveriyle çalışan tüm mesai arkadaşlarına teşekkür eden Başkan Kılınç, el birliğiyle Adıyaman'ı eski canlı haline dönüştüreceklerini söyledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi
Hastane Yanında Görülen Yılan Paniğe Neden Oldu