Başkan Kılınç, İtfaiyeciler Haftasını Kutladı

Adıyaman Belediye Başkanı Süleyman Kılınç, İtfaiyecilik Haftası dolayısıyla İtfaiye Müdürlüğü personelini ziyaret ederek kaza ve belalara karşı...

Adıyaman Belediye Başkanı Süleyman Kılınç, İtfaiyecilik Haftası dolayısıyla İtfaiye Müdürlüğü personelini ziyaret ederek kaza ve belalara karşı kurban kestirdi.

Her yıl 25 Eylül ile 1 Ekim tarihleri arasında kutlanan İtfaiyecilik Haftası dolayısıyla Adıyaman Belediye Başkanı Süleyman Kılınç, İtfaiye Müdürlüğü ekiplerini ziyaret ederek, haftalarını kutladı.

Adıyaman Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü binasında gerçekleşen programda konuşan Başkan Kılınç, "Böyle önemli bir görevi ifa eden personelimizin haftasını kutluyorum. Rabbim kazadan beladan esirgesin" dedi.

Belediye Başkan Yardımcıları Şerif Ayaz ve Ebubekir Fırat ile İtfaiye Müdürü Ali Doğan'ın da hazır bulunduğu programda Başkan Kılınç, yıl boyunca kahramanca ter döken personele plaket vererek ödüllendirdi.

Törenin ardından kesilen kurban, edilen yemin ile kaza ve belalara karşı dua edildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Gölbaşı Devlet Hastanesi’nin Hekim Kadrosu Güçleniyor
Motosikletin Devrildiği Kazada Sürücü Yaralandı
Binada Korkutan Yangın: 2 Kişi Dumandan Etkilendi
Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi