Bakan Yerlikaya, Deprem Şehitliğini Ziyaret Etti

Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat depremleri dolayısıyla Adıyaman'a gelerek deprem şehitliğini ziyaret eden İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, depremzede aileye sarılarak baş sağlığı diledi.

Adıyaman Valisi Osman Varol, Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Ali Çardakcı, Emniyet Genel Müdürü Mahmut Demirtaş ve AK Parti İl Başkanı Ekrem Çadır ile birlikte deprem şehitliğine gelen İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, burada mezarlara karanfil bıraktı.

Depremde hayatını kaybedenler için yapılan duaların ardından Bakan Ali Yerlikaya, yakınlarına dua eden depremzedelerle de bir araya geldi. Depremzede vatandaşlara baş sağlığı dileyen Bakan Yerlikaya, sohbet esnasında kendisini tutamayarak ağlayan bir depremzedeye sarılarak sabırlar diledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Yangında 5 Kişi Dumandan Etkilendi
Başkan Fırat, İki Aracı Şahsi Bütçesi İle Alarak Belediyeye Hibe Etti
Dünya Şampiyonu Berfin Polat Coşkuyla Karşılandı
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne Taziye Evi
Adıyaman’da Bir Haftada 45 Aranan Şahıs Yakalandı