Bakan Kasapoğlu, Depremzedelerle Bir Araya Geldi

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Adıyaman'da depremzedelerle bir araya gelerek iftar yaptı.

Adıyaman Üniversitesi içerisinde bulunan Afet Koordinasyon Merkezi'nde yaptığı basın açıklamasının ardından konteynır kente geçen Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, depremzedelerle bir araya geldi.

Çocuklar ve gençlerle yakından ilgilenen Bakan Kasapoğlu, çocuklara oyuncak dağıtmayı ve onları dinlemeyi de ihmal etmedi. Kasapoğlu daha sonra Adıyaman Safvan Kredi Yurtlar Kurumuna geçerek kalan depremzedelerle bir araya geldi. Yemek sırasına giren depremzedelere yemek dağıtan Bakan Kasapoğlu, daha sonra onlarla birlikte iftar yaptı. Okunan duaların ardından konuşan Kasapoğlu, depremde hayatını kaybedenlere rahmet dileyerek, "Bugün sofranızı bizimle paylaştınız. İnşallah bu zorlu süreçleri daha da düzelterek, onararak, tamir ederek yaralarımızı iyileştirerek birlikte güleceğiz. Birlikte bu zorlu süreci aşacağız. Bundan hiçbir şüpheniz olmasın. Gerek yeni konutların inşası, gerek sosyal anlamdaki çalışmalar her biri devletimiz tarafından ilgili kurumlarca, kuruluşlarca yürütülüyor" diye konuşarak birlik ve beraberlik mesajları verdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi
Hastane Yanında Görülen Yılan Paniğe Neden Oldu