"anatomide Sanat" Resim Sergisi Açıldı

Adıyaman Üniversitesi Tıp Fakültesi 14 Mart Tıp Bayramı etkinlikleri kapsamında resim sergisine ev sahipliği yaptı.

Adıyaman Üniversitesi Tıp Fakültesi 14 Mart Tıp Bayramı etkinlikleri kapsamında resim sergisine ev sahipliği yaptı.

Tıp Fakültesi Amfi Koridorunda açılışı gerçekleştirilen "Anatomide sanat" resim sergisi, Doç. Dr. Zümrüt Doğan'ın eserlerinden oluştu. Serginin açılış programına üniversitemiz akademik ve idari çalışanları ile öğrenciler katıldı. 12-14 Mart 2025 tarihleri arasında açık kalacak sergi süresince Adıyaman Üniversitesi Tıp Fakültesi Müzik Topluluğu tarafından müzik dinletisi sunulacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Ayağını Hububat Elevatörüne Kaptıran Kişi Yaralandı
Yangında 5 Kişi Dumandan Etkilendi
Başkan Fırat, İki Aracı Şahsi Bütçesi İle Alarak Belediyeye Hibe Etti
Dünya Şampiyonu Berfin Polat Coşkuyla Karşılandı
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne Taziye Evi