Adıyaman’da Uyuşturucu Farkındalık Yürüyüşü

Adıyaman'ın Kahta ilçesinden Adıyaman merkeze kadar düzenlenen 35 kilometrelik yürüyüşte uyuşturucuyla mücadele için pankartlar açıldı.

Yürüyüş sonunda Adıyaman merkezde basın açıklaması düzenlendi. UMFED Genel Başkan Yardımcısı Cihat Arutay, uyuşturucu ile mücadelenin süreklilik arz eden uzun bir süreç olduğuna dikkat çekerek, bağımlılıkla mücadelede tüm kurum ve kuruluşların işbirliği içerisinde olması gerektiğini vurguladı.

Arutay, "Uyuşturucu illetinin toplumun ortak yarası olduğuna vurgu yaparak, bu toplumsal hastalıktan korunmanın yegane yolunun bireylerin söz konusu bu illetten uzak tutulması gerekmektedir. Bu konuda bir toplumsal bilincin oluşması için ortak çalışma yapılmalıdır" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Sincik’te 200 Keklik Doğaya Salındı
Adıyaman’da Altyapısı Tamamlanan Yollar Asfaltla Buluşuyor
Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi
Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı
Kazaya Davetiye Çıkaran Çukur Kapatıldı