Türkiye seçim heyecanı yaşıyor. Cumhurbaşkanlığı 2. tur seçimleri için Adıyaman'da vatandaşlar erken saatte sandığa gitti. Deprem bölgesi Adıyaman ve ilçelerinde bulunan okullarda kurulan sandıklara ilk oyları genelde yaşlı vatandaşların attığı görüldü. Oy kullanmak için gelen vatandaşlara sandık görevlileri yardımcı olurken, oylarını sandığa atan vatandaşlar "Hayırlı olsun" temennisinde bulundu.
Adıyaman ve ilçelerinde Oy Kullanımı Başladı
Cumhurbaşkanlığı 2. tur seçimleri için Adıyaman ve tüm ilçelerinde oy verme işlemi başladı.
İlk yorum yazan siz olun
ADIYAMAN Haberleri
Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi
Hastane Yanında Görülen Yılan Paniğe Neden Oldu