6 Şubat depremlerinin ardından içme suyu şebekelerinden meydana gelen arızalar nedeniyle Valilikler tarafından muhtarlar aracılığıyla yapılan hazır su dağıtımının artık yapılmayacağı açıklandı. Adıyaman Muhtarlar Federasyonu Genel Başkanı Abdulkadir Geylani Taş yaptığı açıklamada, "Muhtarlar aracılığıyla dağıtımı yapılan içme suyu Salı günü son kez dağıtılacak. Yapılan inceleme ve su analizi temiz çıkmış olup, yetkililer tarafından Adıyaman için evlerimizde ki içme suyunun içilebilecek durumda olduğundan dolayı artık şişe su dağıtımı sona ermiştir. Halkımıza duyurulur" dedi.
Adıyaman’da Hazır Su Dağıtımı Yapılmayacak
Adıyaman Muhtarlar Federasyonu Genel Başkanı Abdulkadir Geylani Taş, deprem sonrası başlatılan hazır su dağıtımın durduğunu açıkladı.
İlk yorum yazan siz olun
ADIYAMAN Haberleri
Kahta Belediye Başkanı Hallaç, Uclg Dünya Kongresi’ne Katıldı
Otomobil İle Motosiklet Çarpıştı: 4 Yaralı
Sincik’te 200 Keklik Doğaya Salındı
Adıyaman’da Altyapısı Tamamlanan Yollar Asfaltla Buluşuyor
Adıyaman’da Kırsal Altyapı Ve Yol Yatırımları Yerinde İncelendi