Adıyaman’da Bayram Namazı Sonrası Protokol Vatandaşlarla Bayramlaştı

Adıyaman'da Ramazan Bayramı dolayısıyla kent merkezinde bulunan Meydan Camiinde bayram namazı kılındı.

Adıyaman'da Ramazan Bayramı dolayısıyla kent merkezinde bulunan Meydan Camiinde bayram namazı kılındı.

Bayram namazına Adıyaman Valisi Osman Varol, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakan Yardımcısı Ahmet Aydın, milletvekilleri İshak Şan ve Mustafa Alkayış ile il protokolü katıldı.

Namazın ardından vatandaşlarla bir araya gelen protokol üyeleri, bayramlaşarak sohbet etti.

Vali Osman Varol, bayramın toplumsal dayanışmayı güçlendiren önemli günlerden biri olduğunu belirterek, başta Adıyamanlılar olmak üzere tüm İslam aleminin Ramazan Bayramı'nı kutladı. Bayramın huzur, sağlık ve bereket getirmesi temennisinde bulunuldu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Yangında 5 Kişi Dumandan Etkilendi
Başkan Fırat, İki Aracı Şahsi Bütçesi İle Alarak Belediyeye Hibe Etti
Dünya Şampiyonu Berfin Polat Coşkuyla Karşılandı
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne Taziye Evi
Adıyaman’da Bir Haftada 45 Aranan Şahıs Yakalandı