Adıyaman’da 23 Nisan Coşkuyla Kutlandı

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı tüm yurtta olduğu gibi Adıyaman'da da düzenlenen tören ile kutlandı.

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı tüm yurtta olduğu gibi Adıyaman'da da düzenlenen tören ile kutlandı.

Tören, Hükümet Konağı önündeki Atatürk Anıtı'na Milli Eğitim Müdürlüğü'nün çelenginin konulmasıyla başladı. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinliği daha sonra Eğriçayı Atletizm pistinde devam etti. Günün önem ve anlamını belirten konuşmayı Adıyaman İl Milli Eğitim Müdürü Ali Tosun yaptı. Konuşmaların ardından öğrenciler tarafından bir birinden güzel gösteriler sergilendi. Etkinliğe katılan çocukların mutlulukları yüzlerine yansıdı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Yangında 5 Kişi Dumandan Etkilendi
Başkan Fırat, İki Aracı Şahsi Bütçesi İle Alarak Belediyeye Hibe Etti
Dünya Şampiyonu Berfin Polat Coşkuyla Karşılandı
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne Taziye Evi
Adıyaman’da Bir Haftada 45 Aranan Şahıs Yakalandı