Adıyaman İl Genel Meclisi Denetim Komisyonu Üyeleri Belirlendi

Adıyaman İl Genel Meclis üyeleri tarafından 2023'ün ilk toplantısında denetim komisyonu üyeleri belirlendi.

Adıyaman İl Genel Meclis, Ocak ayının ilk toplantısını Başkan Mehmet Can Erdoğan Başkanlığında gerçekleştirdi. Yılın ilk toplantısında meclis üyeleri arasında denetleme komisyonu üyeleri belirlendi. Beş kişilik denetleme komisyonu için Temel Büyükboğa, Abuzer Yaşar, Emri Bakırcı, Ali Öztekin ve Mehmet Işıklar aday oldu. Adayların tamamı kullanılan oyların tamamını alarak komisyona seçildi.

İl Genel Meclis Başkanı Mehmet Can Erdoğan, 2023 yılının ilk toplantısının Adıyaman'a hayırlı olması temennisinde bulunarak, "Bundan önceki yıllarda olduğu gibi bu yılda hizmetin en iyisini yapmanın gayretinde olacağız. İlk toplantımızda denetim komisyonu üyelerimizi belirledik. Meclisimize hayırlı olsun" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Binada Korkutan Yangın: 2 Kişi Dumandan Etkilendi
Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi