Adıyaman Belediyesi Araç Filosunu Güçlendiriyor

Adıyaman Belediyesi, daha hızlı ve kaliteli hizmet verebilmek adına araç filosunu güçlendirmeye devam ediyor.

Adıyaman Belediyesi, daha hızlı ve kaliteli hizmet verebilmek adına araç filosunu güçlendirmeye devam ediyor.

Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından daha hızlı ve daha kaliteli hizmet verebilmek amacıyla araç filosuna 4 yılda oluşan toplam araç sayısı kadar araç ekleyen Adıyaman Belediyesi yaklaşık 450 milyon TL'lik yatırım yaptı.

Konu hakkında açıklamalarda bulunan Adıyaman Belediye Başkanı Süleyman Kılınç; "12 tane yeni aracımız geldi. Bu araçlarla birlikte 4 yıl içerisinde belediyemizde olan araç sayısı kadar yeni araç temin etmiş olduk. Belediye bünyesinde 280 tane aracımız mevcuttur. Şuan alım sürecinde olan araçlarımızda geldiği zaman filomuz daha da güçlenecek. Ayrıca hibe hariç 450 milyon TL'lik araç aldık. Hibe ile birlikte bu miktar 500-600 milyonu TL'yi bulacak. İnşallah şehrimizi daha da güzelleştirmek için hep beraber çalışarak vatandaşlarımızın daha rahat yaşamalarını sağlamaya çalışıyoruz. Şimdiden herkese hayırlı olmasını diliyorum" şeklinde konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi
Gölbaşı’nda Görevli Hakim Ve Savcılara Veda Yemeği
Adıyaman Belediyesi’nden Yoğun Asfalt Mesaisi
Hastane Yanında Görülen Yılan Paniğe Neden Oldu