Acemi Kasaplar Soluğu Hastanede Aldı

Adıyaman'da Kurban Bayramı'nın ilk gününde çoğu acemi kasap kendini yaralayarak soluğu hastanede aldı.

Kurban Bayramı'nın birinci gününde sabahın erken saatlerinde kalkarak kurbanlıklarını kesmek isteyen acemi kasaplar, bıçak ve balta gibi kesici aletlerle kendilerini vücutlarının çeşitli yerlerinden yaraladı. Kendini yaralayan bazı vatandaşlar hastaneye araçlarıyla gelirken, bazı vatandaşlar ise 112 Acil Sağlık ekiplerince kent merkezinde bulunan hastanelere kaldırıldı. Kurbanlıklarını kesmek isterken hayvan tepmesi sonucu yaralanan çoğu vatandaşta ambulanslarla hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

ADIYAMAN Haberleri

Gölbaşı Devlet Hastanesi’nin Hekim Kadrosu Güçleniyor
Motosikletin Devrildiği Kazada Sürücü Yaralandı
Binada Korkutan Yangın: 2 Kişi Dumandan Etkilendi
Adıyaman’da Cemaate Aşure İkramı
Arpa Yüklü Kamyon Şarampole Devrildi