Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı

Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı

Doğa Koruma Milli Parklar Adıyaman Müdürlüğü tarafından ekolojik dengeyi sağlaması için doğaya bin adet keklik salındı.

Adıyaman'ın Gölbaşı, Sincik ve merkezde 3 farklı noktaya keklik salındı. Merkeze bağlı Dişbudak Köyündeki yapılan keklik salınımına Vali Abdullah Küçük, DKMP Bölge Müdürü Mustafa Güzel'de katıldı.

Burada, Vali Abdullah Küçük ve beraberindekiler kafeste getirilen keklikleri tek tek tek doğaya saldı. Doğayla buluşturulan keklikler doğa hayatında önemli bir dengeyi oluşturacak. Keklik salımı sonrası açıklamalarda bulunan Adıyaman Valisi Abdullah Küçük, "Bugün Adıyaman ilimizde beş farklı noktada toplam bin tane keklik doğaya salıverdik.

Bu faaliyet, doğamızın korunması adına, ekosistemimizin güçlendirilmesi adına önemli bir faaliyettir. Özellikle doğaya saldığımız keklikler çiftçilerimizin dostu kekliklerdir. Bu keklikler, yaprak bitleri, böcekler ve süneyle mücadelede bir doğal mücadele yöntemi. Bu bakımdan çok önemli bir fonksiyonu var bu kekliklerin. Bazıları belki yanlış anlıyor, bu kekliklerin avcılar için salındığını anlayabiliyor, öyle bir şey yok. Bu keklikleri biz sadece ve sadece doğada, özellikle çiftçilerimize yönelik bir destek faaliyeti olarak salıyoruz. Doğanın korunmasında, ekosistemin korunmasında çok önemli bu keklikler" diye konuştu.

Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı

Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı

Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı

Adıyaman Doğasına Bin Adet Keklik Salındı

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.